Toepassingen

Vanuit onze kennis en expertise op het gebied van instore marketing zien wij een duidelijke meerwaarde in toepassing van geur als marketing tool.

Retail
Primair verhogen van sfeer en beleving

Schap- en kopstellingondersteuning voor productgroepen.
Denk bijvoorbeeld aan ondersteuning op de AGF en broodafdeling, om het versaspect te benadrukken of ondersteuning bij verzorgingsproducten om deze afdeling meer onder de aandacht te brengen.

Sfeerverhoging gebonden aan actuele seizoens- of themageuren.
De geur van vers gemaaid gras in het voorjaar of dennengeur met de Kerstmis.

Corporate identity.
Het creƫren van een eigen aangename huisgeur, die herkenbaar is voor uw klanten.

Defensieve geuren.
Maskeren van nare luchten en het scheppen van een schoon en fris winkelimago.

Commerciƫle ondersteuning door VanderKleijn Senses
.
In samenspraak met u kan er een geurkalender opgesteld worden, die voorziet in alle seizoenen.

Fabrikant
Displaypresentatie of kopstelling
Hierdoor ontstaat een betere associatie met uw product.

De geur van een product kan mits op parfumbasis 1 op 1 nagemaakt worden. Geuren die niet op parfum zijn gebaseerd, kunnen nagenoeg volledig benaderd worden.