VanderKleijn Senses

95% van alle multinationals en 99% van de retailers baseren hun communicatie op wat we horen en zien.

Wist u dat 75% van onze emoties bepaald wordt door wat we ruiken?

Communiceren met behulp van geuren wordt in de marketing nog nauwelijks benut terwijl geuren onbewust van invloed zijn op onze dagelijkse keuzes.

Vanaf 2008 is geur als nieuwe instore marketing tool voor zowel retail als fabrikant een feit. Het toepassen van geuren op zich is niet nieuw.
VanderKleijn biedt onder de naam VanderKleijn Senses een revolutionair systeem, welke uitermate geschikt is voor de winkelvloer.

In het Nieuws
Heineken laat geur achter in C1000 en SdB. Lees verder >

Rookverbod zadelt cafés op met ‘vervelende geurtjes’. Lees verder >

Coca-Cola verleidt klanten met grasgeur. Lees verder >

Vrouwen beslissen met de neus. Lees verder >

Geur maakt de consument mild en kooplustig. Lees verder >

Kalmerende sinaasappelgeur voor politiekorps. Lees verder >

Radio interview Amsterdam FM 106.8. Luister verder >

Radio interview Radio 2. Lees verder >